Saturday, March 17, 2007

Anak Altantuya Shariibuu

Orang-orang yang berkarat 'hijau' sekarang ni cuba untuk menyebarkan cerita tentang hubungan TPM dengan Altantuya Shariibuu. Dengan ghairahnya mereka mahu semua orang percaya bahawa TPM telah mengadakan hubungan sulit hingga melahirkan anak.
Agak-agaknya muka anak Altantuya Shariibuu yang dipetik dari video ni ada iras-iras TPM ke tidak..... anda jawab sendiri.

6 comments:

Anonymous said...

Aik, suruh sokong PAS dan boikot pilihanraya? Biar bebetul kome....nak menyamar pun........

Unknown said...

Tuan ketayap...
saya tak penah menyamar pun... info saya jelas.Siap ada gambar lagi, bukan macam blog puak-puak PAS tu.

Bab sokong PAS boikot pilihanraya ni, saya memang ajak pakat sokong PAS boikot pilihanraya... bukankah itu yg PAS nak buat. Errr.... nak tanya, orang PAS nak boikot pilihanraya ke tidak sebenarnya ni.

Azmi said...

saya nak tanya laman web apa yang mengatakan bahawa Najib ada hubungsn ngan altantuya sehingga melahirkan anak.....laman web apa...saya nak tengok apa tuduhan yang dile,parkan oleh puak2 PAS

Unknown said...

Azmi... yang tu hang cari sendiri la!

Kalau rajin kau cari la kat dalam mana-mana list blog kickdefela, aku pun dah tak ingat yang mana satu.

Bab cerita altantuya ni, kalau tak baca kat website atau weblog pun, boleh dengar kat mana-mana saja. Tapi cerita ni dah lama dikk... dah senyap nampaknya. Maklumlah hanya sekadar cerita, betul ke tidak, tak tau. Cuma saya bimbangnya, kalau cerita ni tak betul tapi bila ramai-ramai kata betul, akhirnya yang tak betul jadi nampak macam betul.

Kau ni macam ketinggalan la...

Anonymous said...

Pasal cerita kes Altantuya tu,sebenarnya Najib dikatakan terlibat kerana jenis bom yang digunakan untuk meletupkan mayat Altantuya iaitu C4.Dimana C4 tidak dijual di "Pasar Malam".hanyalah ada di Kementerian Pertahanan sahaja.Jadi Najib bertanggungjawab diatas "kecurian" itu.

tapi mungkin bukan salah Najib soal ini.Yang puak-puak PAS kata(yang banyaknya)dikaitkan denga Abdul Razak baginda dan seorang kalau tak silap Timbalan"Pak Guard" Najib.itu sahaja.

sama ada benar atau tidak semua tuduhan diatas,sama-sama kita saksikan keputusan mahkamah.

p/s:saya memang tak percaya cerita dari mulut ke mulut.

Unknown said...

Saya pun bukan yang jenis percaya cerita mulut ke mulut ni.

Apa yang awak tulis itu sudah membuktikan bahawa ada banyak cerita tentang kes Altantuya tu. Cerita hubungan sulit ni pun, salah satu daripadanya.... dan cerita-cerita ni banyak ditulis oleh blogger dalam list kickdefela. Awak tentu tau jenis blogger yang macam mana dalam list tu.

Bab buat cerita ni memang sedap dikk... bab tokok tambah cerita lagi la sedapp... itulah resam dunia.