Friday, December 28, 2007

Cuti 3 Bulan....


Mohon maaf kepada semua pengunjung blog kawe ni. Kawe tak sempat nak buat entry baru sejak kebelakangan ini. Sibuk telajok!...... tak sempat nak menulis. Serabut nak uruskan data 21429 orang pengundi yang ada di DUN kawe. Siapa yang biasa dengan kerja-kerja urus data ni, faham la maksud kawe. Memang pening lalat!

Lagi pun dah nak masuk edah pilihanraya ni, maka untuk 3 bulan ini, kawe tak leh nak menulis apa-apa dalam blog ni. Mugo nak menulis ni, perlukan juga sedikit ketenangan.

Kawe bukanlah orang yang berjawatan besar dalam parti, cuma sekadar diamanahkan untuk menguruskan data dan maklumat pengundi mengikut keperluan kerja-kerja parti sekarang ini. Kalau sebelum ini opis kawe di rumah dengan sebiji laptop je, mulai minggu depan kawe dah buka opis di Bilik Gerakan DUN sepenuh masa.

Ok, kalau datang ke DUN Jelawat, silakanlah singgah diopis kawe....... opis dengan sebutir meja dan sebutir laptop je..... Unit ICT & Maklumat DUN Jelawat. Staffnya kawe belako.... dari kerani pun kawe, pengarahnya pun kawe...... hehehe!

Jumpa lagi!


1 comment:

Anonymous said...

jumpalah kita masa pilihanraya nanti, kawe pun pengundi dun jelawat, parlimen bachok. Nak tahu sape calon-calon yg bakal bertanding kat sana?
Macam mana dgn trend undi sekarang? % bn ?